Het Ghetto flatfeest was wel grappig. Ik was niet zo heel erg in de
stemming om te dansen en heb dat om die reden dan ook niet echt gedaan,
jammer, maar dat komt misschien wel omdat ik een heleboel energie al
ontladen had in de workshop theatersport van Pro Deo. Het leukste vond
ik deze keer eigenlijk de concentratieoefening, die in principe gewoon
is dat je met zijn tweeën telkens tot drie telt (probeer het maar eens,
je moet om en om een nummer zeggen). Ik ging dus gewoon tegenover een
wildvreemde meid staan, keek haar strak in haar ogen en begon te
tellen. Door de opwarmoefeningen ervoor waren we behoorlijk
geconcentreerd dus het ging best goed. Echt vet. Ok erna bleek dat ik
duidelijk een hoop had geleerd op het podium, bij één tossgame bleven
alle contramimers het langst staan, zoals het hoort, alleen in het
daadwerkelijke spel hebben we nogal de neiging om te blokkeren. Maar
het was wel gaaf.

