Waarom mag Joost (P, V, K of v/d M) weten, maar pivot doet het weer, hoezee. En wat was ik moe gisteravond. Niets is leuker dan een heel weekend rondhangen met blije, vrolijke, enthousiaste, positieve en energieke mensen, maar als je erna moet werken word je er wel moe van.

Voor iedereen die het nog niet wist: ik was gezellig aan het activisteren voor het NSK Theatersport. Het was beregezellig en ik heb veel inspiratie opgedaan en en passant een nieuwe game verzonnen die ik binnenkort een keer ga voorstellen. Er was ook een feest met dansen en het was voor het eerst in tijden dat ik zo ongecompliceerd gelukkig was. Het toeval wil dat ik de laatste tijd wel meer gelukkig ben, maar nu dacht ik voor de verandering eens helemaal niet aan complicaties omdat die er op dat moment eigenlijk niet waren. Ik merk wel dat ik mensen ga analyseren in theatersport context. Het blijkt dat theatersporters ook in de gewone omgang bijna al het spelaanbod accepteren en dat gewone mensen dat veel minder doen. Dat is wel leuk om te zien.

