Uitgaan dus, het was erg leuk en gezellig (6 euro voor bier en garderobe) Maar ik merk wel dat dansen voor mij een erg solistische activiteit is waarvan de buitenwereld niet veel mee krijgt. Wel grappig dat ik voor het eerst had dat iemand nadeed wat ik deed, maar ook dat ging grotendeeld langs me heen… Er gaat eigenlijk best veel langs je heen al de muziek zo hard staat.

Dit was dus voor het eerst in mijn leven dat ik in de lunátic kwam en voor het eerst dat het me kan heugen überhaupt in een disco en ik vond het eigenlijk nogal tegen vallen hoor. Bij binnenkomst gelijk gezeur omdat de broek van Femke te extreem zou zijn. Nou wist ikdat het hoorde dat de muziek hard stond, maar daar kon de apparatuur duidelijk niet zo heel goed tegen. Zonde met een grote Z dus. Een dansvloer is wel leuk, maar heeft blijkbaar niet de dynamiek die ik ervan verwachtte, eigenlijk was het nogal tam en de hoeveelheid glas op de vloer was nog duidelijk voelbaar door mijn schoenen. Maar ja, ik heb lekker gedanst, want dat doe ik van binnen en niet van buiten.

