Mijn dagvulling was vandaag gevuld met… weinig, vooral met mechanica
proeftentamens. Lang leve het resultaatgericht leren. Nu levert dat met
mechanica wel meer op dan met regeltechniek; bij regeltechniek krijg je
vooral het gevoel dat het maar om 1 ding draait; namelijk
(k/(s�/(Omega(0)�)*(Beta*s)/omega(0)+1). Hans begon wel gelijk over
bodeplots toen ik het over het vak had; misschien dat ik hem even moet
vragen of hij uit wil leggen hoe die dingen nou werken, dan snap ik
tenminste waar vraag 4 nou eigenlijk over gaat. Het woord van de dag:
Tsunamimoe. De muziek van vandaag: Discosis van Bran Van 3000.

Morgen moet ik een halve avond pachten met Wendy. Das wel grappig, want
meestal ben ik irritant als ik aan het werk ben. Zeker als Margriet dan
tapper is (en dat is ze nogal eens op woensdag) kan het heel leuk
worden, want die vindt 5 minuten gesprek meestal al genoeg :-)

