Aarg! Waarom weet ik nu pas wat de juiste antwoorden waren op het
tentamen? Niet gehaald dus, nare poep en frustratie. Opgave 1 moet ik
echt opzoeken waar ik moet beginnen met aanpakken, daar haal ik hooguit
5 punten, opgave 2 weet ik nu wel, maar dat is dus mooi te laat; ook
hooguit 5 punten, rest opgave 3, die ik heel leuk begon, maar aan het
eind verrommelde dus ik verwacht niet meer dan een glorieuze 4. Op zich
ben ik nog wel trots op mijn integratietruukje in opgave 3b; integreren
naar (x-6) is veel makkelijker dan naar (x), maar voor de rest was ik
aan het rommelen met plussen, minnen, deelfactoren enzo. Nou ja,
vrijdag beter dan maar… In ieder geval was ik nu wel netjes in het
benoemen van de onbekenden en de relaties die ze tot elkaar hadden.

*edit* Ook Camiel vond het een pittig tentamen en weet niet of hij het heeft gehaald. Schrale troost */edit*

