Ik Heb van Theo ��n of ander muziekstokje gekregen, dus laat ik daar maar iets mee doen.

Vraag 1: Wat is de totale grootte van je muziekbestanden in je computer?

798 songs, 2,5 days, 4,45 GB
Vraag 2: Wat is je laatst gekochte cd?

The Delgados – Universal Audio. Heel erg leuke popmuziek, maar dan wel alternatief.
*Edit* dat klopt natuurlijk niet, ik heb tijdens het concert nog
“Aan gezelligheid ten onder” van Maarten van Roozendaal gekocht; ook
gaaf uiteraard. */edit*
Vraag 3: Wat is letterlijk het laatste nummer wat je beluisterde voordat je dit bericht las?

Bran Van 3000 – Astounded, komt van het album Discosis.
Bran Van is vooral bekend van het nummer Drinking in LA, maar ik vind
het allemaal wel heel geweldig. Het is een beetje electrisch, wat vaag,
wat hiphop invloeden, kortom leuk.
Vraag 4: Geef drie nummers door die je graag beluister of die veel voor je betekenen.

Angel van Massive Attack. Ik ben ooit tot over mijn oren verliefd
geweest terwijl ik dat nummer ook veel draaide, dus dan hakt het er wel
in :-)

Verder… moeilijk hoor Laat Maar van Theo Nijland, die gaat over de
wel heel erg herkenbare emotie dat het heel moeilijk is om op iemand
die je leuk vindt af te stappen (en als ik het dan doe ben ik nog prima
in staat om het vanaf dat punt te verprutsen zodat je een date zonder
date hebt…). En dan als laatste heb ik de laatste tijd heel veel
geluisterd naar Stem, van DJ Shadow, weer heel anders, met keiharde
herrie, cello’s �n warrige gesproken tekst, heel meeslepend.

En dan heb je ook nog altijd het Requiem van Preisner (dat tot mijn
verbazing maar uit 1999 stamt), Boudewijn de Groot, Great Gig in the
Sky van Pink Floyd, vrolijke muziek van Rammstein en meer. En dan nu
het stokje… Ik geef het stokje door aan de grote anonieme bloglezer:
Claudia

