Ik was gisteravond aan het werk en terwijl ik aan het werk was viel het
me op hoeveel ik me ook liet leiden in mijn gedrag door het uiterlijk
van mensen. Tegen mensen die Lonsdale dragen ben ik een tikje minder
vriendelijk, terwijl mensen die Karl Kani dragen net iets positiever
over komen. Ja ja, ik discrimineer ook op mijn eigen manier. Wel
typisch dat alle mensen die ik met Karl Kani aan zag blank waren. Tot
dusver hoe hard het nieuws klopt. Ook heb ik me weer eens verbaasd over
het masker dat sommige vrouwen op hebben zodra ze ook maar één stap
buiten de deur zetten, waar iedere gelaatsuitdrukking door verloren
gaat. Doe dan maar een neus die helemaal gaat rimpelen zodra iemand
lacht. O ik ben ook hopeloos.

O ja, en er lag sneeuw en niet zo’n beetje ook, ik heb er gisteravond speciaal een foto van gemaakt….

[[image:img_3749-1.jpg:Sneeuw op Calslaan:center:1]]

