Er zijn ook leuke dingen in het leven en niet alleen spammers. Leuk zijn:

  • Geld verdienen voor je vereniging door patiënt te spelen voor TG studenten
  • Als je een theatersportwedstrijd mag presenteren
  • Goede cijfers halen
  • Goede ideeën krijgen door het opnieuw kijken naar Le Fabuleux destin d’Am�lie Poulain
  • Kijken naar My Sassy Girl
  • Mooi weer op zondag; het was echt mijn beste dag van het jaar tot ik moest werken, toen was ik alleen nog maar moe
  • Op tijd wakker zonder wekker

Vanochtend kon ik me gelukkig ook weer eens ergeren aan de domheid van
de mensheid: Onze grote Texaanse mongool (beter bekend als George W.
Bush) gaat in 2006 200 miljoen dollar uitgeven aan het promoten van
sexuele onthouding onder jongeren. En dan vreemd vinden dat er in je
land zoveel tienerzwangerschappen (en ook abortussen die ze weer willen
verbieden) zijn.

