Ik geef het eerlijk toe: ik vind mijn nieuwe kleurtjes ook vies, maar
heb even geen zin om een geschiktere huisstijl uit te kiezen, dus
voorlopig mogen jullie je vermaken tot het moment dat ik een keer zin
heb om eerst wat kleuren bij elkaar te tekenen in plaats van zer in ��n
keer in de css te hacken.

Maar hoezee: pivot heeft een update gehad en als het goed is wordt de
meeste referrer- en commentspam nu tegengehouden (en de pagerank van die nare spammers wordt er ook niet mee geholpen).

Gelukkig is er meer in mijn leven dan technisch geneuzel over hoe ik mijn site online houd.

Na enig twijfelen heb ik toch maar een valentijnskaartje gemaakt, weet
niet hoe het ontvangen zou worden, maar ik kreeg het idee terwijl ik Amélie
keek, dus het kan niet echt slecht zijn. Morgenochtend nog even mijn
brede stargirl actie uitvoeren en dan ben ik helemaal lief bezig,
jippie! Vanmiddag mocht ik werken, was erg druk, dus gezellig, morgen
ook werken, erna evaluatie van de (wat mij betreft) geslaagde
oudejaarsconference en dan zien dat ik er dinsdag weer een partij
studieuren in krijg, want woensdag hoef ik weliswaar niet te werken,
maar heb ik ‘s avonds wel de
contramime-nieuwe-en-oude-leden-bijeenkomst met de welluidende titel:
Luxe Tapas met jazzy fluk-fluk, met daarbij ook nog eens een
wijnproeferij, dus dat wordt lekker op donderdag. Note to self: O jee,
ik moet mijn ouders er ook nog tussen passen, wat een gepers, en dan
mag ik ook nog eens de nerd uithangen die goed maakt wat Davilex fout
heeft. Lieveheersbeestjescount: 12 (vooral ook omdat ik zoveel zin heb
in deze week).

