Soms heb je het opeens. Je bent vrolijk. Dat had ik gisteren dus. Hoe
het komt weet ik niet zeker, het kan wel eens van doen hebben met het
feit dat ik wakker werd en ik de droom kon herinneren die ik de nacht
ervoor had. Het was wel een vage droom, maar ja, ik ben ook best wel
vaag bij tijd en wijlen. Ik droomde dat ik een hoekappartement op de
joliotplaats binnenliep (op de 6e verdieping ofzo), waar iemand die ik
blijkbaar kende heel hard aan het werk was om het op te knappen, de
trappen naar de 2e verdieping van het appartement waren weggehaald om
geschuurd en gelakt te worden. Ergens achter was een badkamer, die niet
en toch ook wel zichtbaar was door spiegels, waar het werk gebeurde.
Opeens moest het binnen 40 minuten af zijn dus ik trok me weer terug.
In de woonkamer stond een boekenkast, waarin de boeken half nep waren
en de kaften dichtgelijmd. Buiten de voordeur was opeens een gang in
plaats van een galerij. In de ruimte links van de deur was opeens een
ALV, het was een dichte kamer met sleets meubilair, voordat de
vergadering begint ga ik naar buiten. Mijn hand wordt vastgepakt en ik
ben helemaal gelukkig, opeens besef ik me dat dat niet waar kan zijn en
ik word wakker met een enorm goed humeur. Ik snap mezelf dus echt niet.

O ja, en zoals je kunt zien is druan weer up en running, nu zonder X en crap, dus nog sneller! Nou ja, marginaal dan, if at all.

