Dat klinkt sowieso wel als een hele leuke suggestie om je week mee te
beginnen, maar het is dus ook een film en een leuke ook. Na ruim negen
uur werk had ik het eigenlijk wel gehad met CineStar, maar ik dacht:
“Ik heb nu toch geen leven, kan ik net zo goed nog even een film pakken
voor het slapen gaan en hij moet licht zijn”. Flirt was dus ideaal. Hij
is echt heel erg licht verteerbaar en de hoofdpersoon is een heerlijke
onpraktische dromer, waar ik me helemaal in kan verplaatsen (ook al is
hij wél een cassanova :-). Voor de rest zaten er veel coole shots in
met groothoeklensen en was de aankleding helemaal geweldig met overal
leuke meubels, hippe retro kleren en een stad Amsterdam waar alleen
water op de straten ligt als ze vochtig aan het reinigen zijn. Hij is
misschien wat simpel, maar een film waar ik met zó’n grijns op mijn
gezicht de zaal verlaat kan niet slecht zijn.

