Kon ik nog maar even net als toen…

Kortom: Druk, druk, druk, druk, maar wel cool.

Deze week staat op stapel:

  • Een vet coole presentatie van de battle, waarvoor ik een outfit aan ga trekken waar ik me een beetje voor schaam
  • Een enorm vet cool kamp

Daarnaast kan ook de studie nog niet vergeten worden. Naast de lopende
projecten moet ik daar ook nog eens voor op zoek naar een kapot
onderdeel, om een schadeanalyse te doen, dus dat wordt slijmen bij de
dure dealers, want het is natuurlijk leuker om een onderdeel van een
audi te bekijken dan een golfje ofzo. Het voordeel van maandag hebben
gekookt is wel dat je dan voor de rest van de week van het gezeik af
bent, bovendien kookte ik nu samen met Ivo en dat is sowieso behoorlijk
ontspannend.

Wel vervelend als je met Gijs op stap bent en hij opeens laat blijken
dat ik blijkbaar niet zo subtiel ben geweest als ik had willen zijn.
Zijn freudiaanse versprekingen gingen namelijk al snel mijn keel
uithangen omdat ik zelf liever aan andere dingen dacht.

