Tijd om er even een heleboel dingen in één keer doorheen te jassen, want de afgelopen week had ik wat weinig tijd.

Battle of the Cultures

Hij was vet, echt heel erg vet. Diederik had een mythe in elkaar gejast
over het familiekasteel van de familie amphitheater (spreek uit:
amfifiater). Daarom zijn Gijs en ik wezen shoppen voor banieren op de
markt van Enschede, die vervolgens door Liesbeth zijn genaaid en door
Flief beschilderd (waarvoor dank). Het resultaat was een wervelende
battle met een presentatietrio bestaande uit Diederik als een stoffige
antropoloog, Gijs als Braveheartbarbaar en ik als superlief klavertje
vier die tussen de bedrijven door bloemen gooide naar het publiek,
commentaar vroeg aan de rechters en buikschuivers en radslagen maakte.
Ik maakte maar één sneer, maar die maakte ik uitgerekend richting
Wendy, dat was wel goed :-). Theatersport kon je het niet noemen, maar
zeer zeker wel vermakelijk; met name Jitze was de hele tijd irritant en
aandachttrekkerig en daardoor vermakelijk en ook de rest van het
contramime team was lekker bezig (waarbij ik wil aantekenen dat ik het
geniaal vindt van Marloes dat ze haar vergevorderdenschap in die mate
kan vergeten en zo lekker aandacht kan trekken). Het resultaat is dan
ook uitermate bevredigend vanuit Contramimeperspectief; Contramime
eerste, Nest tweede, Pro Deo laatste.

Contramime kamp

En vrijdag kwam toen gelijk het Contramime kamp. Het was echt fijn;
Ondanks al het gestress om me heen heb ik het eigenlijk heel makkelijk
gehad, misschien ook wel omdat anderen meer initiatief namen bij gebrek
aan duidelijk leiderschap van mijn kant. Ergens vind ik dat wel jammer,
maar aan de andere kant ging het best goed, dus ze mogen niet zeiken.
Helaas waren er uiteindelijk heel weinig fietsers en dat vond ik
persoonlijk wel een beetje jammer. Aan de andere kant legden we de
bijna 30 kilometer in ongeveer anderhalf uur af en dat is wel weer
prettig. De mensen waren gelukkig wel een beetje tevreden met het
resultaat. Vandaag maar zorgen dat de laatste spullen opgeruimd worden
en de eindafrekening wordt gemaakt, dan kan ik het lekker achter me
laten.

