Jaja, Apollo had dit jaar weer een leuk evenement georganiseerd: De
themanacht. Met dit keer als thema ‘De nacht van de illusie’ met… een
paar jongleurs, een paar bandjes (April Fools was echt goede lekker
dansbare muziek) en natuurlijk….. een hypnoseshow. Uiteraard kijk je
er wat sceptisch tegenaan en ik had op zich wel graag meegedaan,
maarja, ik was dus de offici�le fotograaf, maar het voordeel is dan wel
dat je lekker mee kunt kijken. Dat hypnotiseren is nogal een verhaal
zeg. Uiteraard heeft de hypnotiseur een lage stem en draait hij lage
muziek. Volgens mij is de belangrijkste reden dat de deelnemers zo naar
hem luisteren en dingen doen waarvan ze niet eens weten dat ze het
kunnen door de positieve manier waarop hij de opdrachten geeft. Daarna
was nog even dansen op muziek van DJ Albert, maar dat was dit jaar wel
minder dan vorig jaar, ik was namelijk behoorlijk moe. Net toen ik
wegging zette hij wel Firestarter op van The Progidy dus ik ging nog
even snel een nummer dansen en dat nummer werd al heel snel meer
genialer doordat er een nummer van Enya doorheen werd gedraaid wat
precies paste. Heerlijk. En toen naar bed en vanochtend even een paar
foto’s mailen naar TV Enschede (waar die zit op de kabel mag Joost
weten).

