Nou, dat was wel weer even geleden dat ik lang van stof was, maar ja, zo gaat het soms. Anyhoe: Ik heb mijn nieuwe rooster in elkaar gepuzzeld, deze keer zonder een vrije dinsdag, het aantal uren in vakken vind ik eigenlijk wat aan de weinige kant, eens kijken of ik kan babbelen wat ik kan doen om die uren te vullen. Wat ik wel weer kan doen:

  • Eindelijk voor langere tijd rijlessen plannen en zorgen dat ik een keer een theorie haal
  • Een afspraak regelen bij de tandarts
  • Werk van maken dat het Bellttrie lustrumboek en de Contramime webcie zover afgehandeld worden dat het niet iedere keer weer komt opduiken in mijn todo-lijst.

Het afspraak maken met vrouwspersonen zou ook leuk zijn geweest, maar de vraag is dan weer met wie dus dat wordt hem dan niet meer. Vanavond even een paar uurtjes werken om te compenseren voor de bata en dan morgen om 9.30 weer college.

De Bata was dus weer erg leuk, hardlopen met muziek compenseerde aardig voor de intense vermoeiingspijn die daar nou eenmaal mee gepaard gaat, dus dat is een wijze les voor de toekomst. Ik heb ook nog eens het grootste deel van de tijd met mijn ogen dicht gelopen. Dat klinkt vrij idioot, maar het helpt een heleboel om in een soort van trance te komen. Erg prettig. Ik liep weer eens 10.70 kilometer per uur, wat redelijk gemiddeld is voor mijn doen; alleen 2 jaar geleden liep ik boven de 12. Jammer dat er ruim 14 minuten straftijd bij kwam. Het feest was weer typerend, het beste te benoemen als net niet echt leuk. Aan het begin liep ik nog vrij soepel, aan het eind werden trappen een pijnlijke aangelegenheid, wat niet vreemd is voor een ongetrainde hardloper. Zo, dat was hem wel weer ongeveer.

