Pffffft, het leven van een blikpersoon gaat soms niet over rozen. ‘s Ochtends op tijd er uit, ‘s avonds te laat er in en een dag die dan eigenlijk net iets te lang is. Wendy was altijd al goed in het noemen van haar liefde voor het bed, maar ik kan nu ook behoorlijk mee doen. Anyhoe, na de voorstelling ben ik vast heel moe, dus ik moet vandaag in
de anderhalf uur tussen de lessen in er maar voor zorgen dat ik het werk voor morgen voorbereid/huiswerk doe (en mijn wachtwoord aanpas).

Maar er zijn ook nog leuke dingen in het leven; zaterdag was het lustrumboek gepresenteerd en er is voor zover ik weet nu één fout gevonden en hij ziet er zo ontzettend mooi uit. Echt tien keer beter dan ik had durven hopen. Gisteren had ik dus de generale van hoogseizoen en ik heb voor het eerst het idee dat het echt een leuke
voorstelling wordt, tot nu hing het eigenlijk nauwelijks aan elkaar. Dat was wel fijn. Alleen weer jammer dat ik na de generale (die vroeger begon maar wel lang duurde) nog de verdieping moest schoonmaken, maar als je dat een beetje bijhoudt is het ook weer niet al te zwaar. Verdieping 5 is vergeten om de huiskamer schoon te maken. Dat is wel
serious business die ze een krat (voor de andere verdiepingen) en een beugel (voor mij) gaat kosten. Jammer joh, jammer. Vond pas terug wel weer mijn lieveheersbeestjestreintje terug, zal voor mezelf weer de score bijhouden.

Anyhoe, tijd voor een koffiedate.

