He bombed me down.

Alweer bommen in Londen dus. Al lijkt het er op dat er deze keer geen
slachtoffers zijn gevallen. Ik moet wel stellen dat het voor mij een
mysterie is waarom Engelse moslims zoiets zouden doen. Van Palestijnen
kan ik het me makkelijker voorstellen dat ze zelfmoordterrorist worden;
die hebben gewoon veel minder om voor te leven, maar als relatief rijke
Engelse jongen zou je volgens mij te veel te verliezen hebben. Zelfs
dan snap ik niet waarom ze zo nodig Londen moeten hebben, die zijn wel
wat gewend. Zowel organisatorisch en psychologisch zijn Britten en ook
Spanjaarden te ervaren om een effectieve trerreuroorlog tegen te
voeren. De Duitsers zijn al makkelijker, die hadden alleen een paar
decennia geleden de RAF en dan komt komt de rest van Europa er een keer
aan hobbelen.

En dan Amerika. Het uitvoeren van een aanslag in Amerika is misschien
behoorlijk lastig, maar de psychologische impact blijft enorm, ik gok
net zo veel als ie in Nederland zou zijn.

