Ook al weet ik eigenlijk niet wat er in moet.

Pro Deo

Wat ik eigenlijk al heel lang dacht blijkt waar. De beste deo zit in
een stick. Eindelijk een keer ertoe besloten om deo op een stokje te
kopen en wat blijkt: De okselfris blijft langer hangen dan met rol of
zwaar milieuonvriendelijke spuitbus. Maar ja, mensen zijn er wel vies
van. Gisteravond heb ik dan ook maar gelijk genoeg gezweet om het goed
te testen

Soms zijn ze gewoon een beetje raar

Mensen kijken is leuk. Rare mensen kijken nog leuker. Gisteravond zag ik in de Vrijhof echt het summum van rare mensen, want Abunai
is aan de gang. Dat houdt in: Mensen die meedoen aan
noodlevreetcompetities (met in de finale een halve tube wasabi per bak
noedels, burn, baby, burn). Heel veel meisjes met roze haren, die best
lief kunnen zijn alleen is het jammer dat ze zo geobsedeerd zijn door
anime, jongens die rondlopen met nepzwaarden die net zo groot en breed
zijn als ze zelf zijn, meisjes die rondlopen in gigantische
hoepeljurken enzovoort enzovoort enzovoort. Rob en Hans zijn er aan het
vrijwilligen, maar ik heb er niet echt behoefte aan.

Studie en stage

Mijn rijinstructeur wil wel even rondvragen voor stageplaatsen ;-) Wie
weet helpt het. Het is wel duidelijk hoog tijd om weer bij
studiebegeleiders langs te gaan, want dit schiet niet op en ik kan de
vierdejaars vakken beter na de stage doen (hoe interessant een vak als
Inleiding Eindige Elementen Mechanica ook is). Anders dat toch maandag
maar doen en dan volgend weekend naar mijn ouders, want dan hoef ik in
ieder geval niet te werken, dus dan heb ik lekker tijd.

Seks verkoopt

De mensheid is echt wanhopig op zoek naar seks en denkt het hier te
vinden gezien de niet-spamreferrers. Jammer joh. Áls ik al seks had zou
ik het zeker niet in explicite termen onder eigen naam neerzetten, maar
helaas, de wondere wereld der carnale lusten gaat aan mij voorbij, dus
aan mijn lijf niet het knabbelen aan mildroze bovenlippen, het strelen
van golvende curves en ander jolijt. Voor mij streelt de pen over het
papier in vervulling van onvervulde opgaven en mijn vingers ovet het
toetsenbord voor de creatie van een actiepuntenlijst. Hij is lang.
Vandaag in ieder geval nog een mailtje sturen naar Marloes met een
samenvatting van wat de webcommissie nog moet doen en of we dat
überhaupt kunnen.

Dansez, maintenant

Baz Luhrman was ook toen hij net bezig was geniaal. Wat is Strictly
Ballroom een geniale film. Heerlijke muziek, heerlijk hysterische
karakters en ik kreeg er nog zin van om te dansen ook. Tussen alle
overdreven dingen door dansen ze ook nog een keer op het geniale nummer
‘Perhaps, Perhaps, Perhaps’ en dat is zo intens. Het mooiste vind ik
nog dat Fran van een lelijke eend naar een mooi meisje verandert, een
beetje doordat ze jampotglazen afdoen, maar vooral omdat ze in zichzelf
lijkt te geloven. Later in de film had ik een paar keer dat ik naar
haar keek van goh wat is ze mooi, maar direct daarop besefte dat ze in
geen enkel opzicht qua gezicht aan schoonheidsidealen voldoet. Dan is
iemand pas écht mooi. Joost
is op het moment ook echt vrolijkstemmend en deprimerend
tegelijkertijd. Dat wil ik oooooook. Alleen al de verdovende werking
van éénzijdige verliefdheid is al leuk, maar als ik hem moet geloven is
dit nog tien keer zo geniaal. Anyhow, back to business.

