Jeej! En nu… Morgen werken, zondag werken, ‘s Avonds naar mijn ouders, maandag gezellig met mijn mammie doorbrengen en dinsdag dan weer in de collegebanken :-)

Tot die tijd zal ik mooi mijn actiepuntenpijst bewonderen. Er staat nog 1 ding voor vandaag, 1 voor morgen en twee voor dinsdag meen ik, dus dat is lekker druk. Sowieso merk ik dat actiepuntenlijsten met deadlines voor mij beter werken dan complete planningen. Grote taken moeten alleen in discrete delen uit elkaar worden getrokken :-)
Podium is leuk. Woensdag was ik ook een stukje aan het doen, waarvan ik niet weet waat het nou was, maar dan hoor je achteraf dat ze het clownerige wel weer leuk vonden. Serieus cabaret maken is ook voorbehouden aan mensen die het serieus kunnen brengen en ik ben meer fysiek en vaag. Ook leuk. Durven de mist in te gaan is nog leuker. Dat bleek vandaag. Bijna een perfecte scène spelen is echt zo’ n lekker gevoel. Je begint met vreemdgaan en aan het eind is het een verhaal over homosexualiteit met een lied. Als ik aan het eind een keus had gemaakt dan was het helemaal rond geweest, maar ja, je kunt niet alles hebben. (maar wel ultieme vaagheid met tien minuten schrijfwerk). Hoe dan ook: voor nu is het mooi geweest :-)
Dan nog geheel off-topic: ik weet nu zeker dat ik geen linux op de desktop wil, ook niet voor een computer bij mijn ouders. Moet er alleen nog even een nette winXP op komen zodat ik wel dingen kan doen :-)
