Niet iedereen heeft mijn smaak. Sommigen mensen hebben liever minder knoflook door hun eten, anderen vallen op mannen, weer anderen luisteren graag naar hele harde muziek (nee mama, mijn muzieksmaak valt best mee, Rammstein is heel rustig en kalmerend). Gistermiddag mocht ik dus werken en een van de eerste dingen die ik hoorde (eerst de beste wensen) was dat er een ruit was ingetrapt na het hardcorefeest gisteravond. Om een lang verhaal kort te maken: scherven geraapt, afgeplakt en een vuilniszak gepakt om andere zooi voor de bioscoop op te ruimen en een beetje lekker te luchten :) Er lagen een heleboel folders op de grond, voor een deel verpakt in deze tas:

Naar en vies

Dit hadden alle feestgangers waarschijnlijk mee naar huis gekregen, maar ik moet zeggen dat ik een erg onprettig gevoel krijg bij het zien van dit soort symboliek. Ik ben gewoon een beetje geschokt.

