Gisteren vroeg Michael of er mensen waren die zin hadden om mee te gaan naar De Feeks in het theater in Enschede. Dat leek me wel een puik plan (want het was overduidelijk een Shakespeare bewerking) dus ik zei ja. Niets geboekt ofzo, gewoon een kwartier voor tijd het theater binnenlopen en wat blijkt: last-minute-korting. Niet verkeerd dus. In de foyer zatgen allemaal kinderen; het bleek een jeugdvoorstelling te zijn en geen toneel, maar dans. En een klucht. Dat kon nog wel interessant worden en dat werd het ook :-) Het begin vond ik nog een beetje inkomen, maar al snel werd ik wel redelijk meegenomen in het verhaal en met name de stukken waarin de Feeks los gaat waren erg gaaf. Alleen jammer dat het een love is all you need einde was, maar ik krijg nu al zin om naar een echte feeks te geen (die volgens Michael in maart in Enschede komt en gespeeld wordt door het NNT)

Oordeel: 6/10

