En ik moet nog werken ook vanaaf. Het leven gaat niet over rozen. Nou ja. Hopen dat het niet al te druk wordt zodat ik eerder naar huis mag… En anders hopen dat ik mte een leuke collega werk, anders wordt het wel heel zwaar.

Dan even iets heel anders. De oplettende mens heeft vast de links hiernaast gezien. Dit zijn ook mijn enige bookmarks, want ik bezoek bijna alles uit mijn hoofd. Vandaag wil ik de aandacht vestigen op corbis. Ken je dat gevoel? Dat je een foto zoekt van iets maar niets geschikts kunt vinden? Bijvoorbeeld omdat je bezig bent met een verslag of clubblaadje. Ik wel in ieder geval. Zo ook afgelopen donderdag toen ik mijn papa en mama een virtueel kaartje wilde sturen dat enigszins netjes was. Gelukkig stond corbis in mijn links. Wat een enorme verzameling mooie foto’s (die ingelogd te zien zijn zonder watermark). Niet professioneel te gebruiken maar toch handig voor 1001 dingen.

