Helaas, helaas, helaas. Het ware leven bleek geen videoclip en een collega ziek, dus ik moest vrolijk tot eind :S. Dat wordt bikkelen morgen, maar daar word je ook weer groot en sterk van, dus dat scheelt maar weer. Nou ja, het wordt een dag lang kloten met labview, en daar word ik sowieso heel snel gaar van, dus ik heb nu mooi een headstart.

Toch was het wel lekker vanavond. Zo rustig dat het meer ontspanning dan inspanning was. En ik moest het sneakpraatje doen. Dat is toch mooi even kletsen voor een zaal van 200 man. Ik scheen alleen een beetje bot geweest tegen een meisje dat wel heel graag een cadeautje wilde (ik zei: je wilt te graag) en ik had een wel heel zelfvoldane grijns toen ik klaar was, maar je kunt niet alles hebben. Het netto resultaat over deze avond: +1 lieveheersbeestje.

