Hoera het was weer vrijdag. De dag dat ik twee keer naar de NAM belde om te vragen of ze een stageadres hadden, maar beide keren geen gehoor kreeg en de dag dat ik een poster probeerde te ontwerpen en na neigingen om met mijn computer te gooien besloot dat ik een ander basisidee aan te houden dat ik morgen uit probeer te werken. Daarnaast was het ook de dag dat ik weer een prettige hernieuwde kennismaking had met Guinness, eindelijk weer de juiste energie te pakken had bij Pro Deo, feesten af sloeg om met mensen te praten en tot de conclusie kwam dat het handig was om een KvK nummer te krijgen. De belangrijkste conclusie van vandaag: ik moet mezelf meer opwinden in de juiste energie en me daardoor mee laten voeren.

Damn, dan moet ik ook nog een paar wassen draaien…

*edit* en dan hoorde ik ook nog dat er geruchten gingen dat ik niet single zou zijn, maar die zijn uiteraard niet waar.

Moet alleen mijn moeder haar pagina een keer updaten.

