Ik heb vandaag na de les ook nog meegespeeld met de vergevorderden (omdat er maar 5 aanwezig waren (shame on you)). Al met al heb ik wel een hoop geleerd, met name omdat ze bezig gingen met een basistechniek waar ik niet best in ben (en waaraan ik daarom een tyfushekel had) namelijk de dub. Uiteindelijk gingen sommige dingen best leuk en blijken mensen om me heen altijd meer leuke dingen die goed gaan te zien dan ik. Toch heb ik maar een keer om hulp gevraagd om bepaalde aspecten van mezelf wat terug te dringen, want ik merk dat ik keer om keer gewoon maar wat aanklooi als ik het echt niet weet en daardoor andere mensen overvleugel. Hoog tijd dat ik een keer alleen maar ga volgen in plaats van maar de hele tijd nieuwe dingen inbrengen. Actiepunt voor de volgende keer, nu tijd voor bed.

P.S.: Het is duidelijk 1 april; Slashdot is roze met ponies.

