Het was een fijne middag vandaag. Wel wat warm, maar ook de Pro Deo eindactiviteit. Dat komt dus neer op een beetje klooien in een park met wat water en erna barbecueën op dakterras van Wieke. Het watergooien escaleerde wel in dat Wendy en ik klets-kliedertje nat waren door natgooiïng, wat niet zo heel gentlemannerig is maar wel grappig. Bovendien is er zowaar een vakantieplan geconcretiseerd, ik ga met Theo, die dan toch in de buurt van Londen woont een weekendje Londen doen. Dat wordt morgen mooi even kijken wie er goedkoop vliegt en waar een goedkoop hostel is. En dan zo nog het UT-eindfeest, dat wordt vast vet gezellig, en ik hoef in ieder geval niet mee te helpen, dat scheelt een shirt en ik kan dan mooi naar bed wanneer ik wil ;-)

Morgen dan kamerzoekers, nieuw dekbedovertrek kopen, kijken voor fotoboeken en Talitha’s (waar ik ook mee heb geklommen) verjaardagsfeestje vieren met wederom een barbecue. Zondag dan pupjes kijken, misschien paardrijden als het weer het toestaat en ook mijn ouders de aandacht geven die ze verdienen, zodat ik maandag dan weer naar een afstudeerpraatje kan, de proefles van de nieuwe regisseur en, op de valreep, de Pro Deo ALV, waar het beleid schijnt te worden omgegooid. Jawel, het worden enerverende dagen. Als mijn telefoon nou eens zou ophouden met crashen op SMS-jes van het voicemailsysteem zou ik nog een frustratie armer zijn, maar dat zit er helaas niet in. Hoog tijd om van provider te wisselen.

